0 oy
388 göst.
22 Eylül 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (22 puan) sordu
Hanımlar 37/2 haftaligigiz doktora sorcam unutuyorum çocuğu görünce heyecandan yardımci olun başına gelen varsa ayağımın alti gece özellikle çok yanıyor ve kaşınıyor magnezyum kullanıyorum sirkeli suda bir işe yaramıyor Sabah uyanınca özellikle yere basarken sağ ayagimin altında sanki damar  yırtılıyor nasıl çözüm bulabilirim 
Gebelik haftası 37/2

2 Cevap

0 oy
22 Eylül 2023 (145 puan) cevapladı
Bende kaşıntı yok ama geceleri yanma var çok kötü bez soğuk suyla ıslatıp bırakıyorum yinede hiç faydası yok
-Reklam-
0 oy
22 Eylül 2023 (16 puan) cevapladı
Kesinlikle doktora bunu sorun unutmayın bende aynı şikayet vardı özellikle geceleri ayaklarım ve avuç iclerim kaşınmaya başlamıştı ve maalesef gebelik kolestazi çıktı buda bebek için riskli bir durum siz ihmal etmeden doktorunuza bildirin bu durumu 
22 Eylül 2023 (22 puan) yorumladı
Peki nasıl bir çözüm oldu randevuma daha varda geçmiş olsun bu arada

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 893 göst.
0 oy
9 cevap 631 göst.
0 oy
9 cevap 1,634 göst.
0 oy
5 cevap 769 göst.
7 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Denizazra-47 (216 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...