0 oy
190 göst.
20 Eylül 2023 Doğum kategorisinde (15 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba 22 Ağustos'ta sezeryan ile doğum yaptım yapıştırma denilen dikişlerden benimkisi. Dün doktora gittim çok ağrım vardı ateşim de çıkıyordu apse olduğunu gördü ve iğne ile patlatarak orayı boşalttı bir de antibiyotik yazdı 7 gün boyunca pansuman yapacağım şimdi çok ağrım yok birazcık var oraya tülbenti soğuk suyla yıkayıp biraz koymam gerektiğini söyledi fakat eczacım da yapmamam gerektiğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı sizin de dikişiniz iltihaplanıp doktor patlattıysa neler yaptınız yazabilir misiniz
Gebelik haftası Bitti

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 582 göst.
0 oy
3 cevap 293 göst.
4 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde damlademiral0 (375 puan) sordu
0 oy
2 cevap 433 göst.
0 oy
7 cevap 1,079 göst.
13 Şubat 2022 Doğum kategorisinde Ncnrt (1,008 puan) sordu

1,512,724 soru

24,672,950 cevap

367,373 kullanıcı

...