0 oy
233 göst.
18 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (70 puan) sordu
Merhaba kizlar ben Azerbaycanliyim siz ayda kaç kes nasil diyeyim doktora gitdiniz hani karniniza koyuyor detayli bakiliyor ya ekranda ne diyorsunuz biz uzi diyoruz ona kaç kes gitdiniz 9ayda?
Gebelik haftası 21+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
18 Eylül 2023 (1,638 puan) cevapladı
Ayda bir yeterli riskli bir durum yoksa
-Reklam-
0 oy
18 Eylül 2023 (1,364 puan) cevapladı
Canım ilk 3 ay 15 günde bir sık gidiliyor genelde. Sonraki zamanlarda ayda bir seklinde gidiliyor ve 34 haftadan sonra 15 günde bir seklinde gidilir ultrason muayenesine 
18 Eylül 2023 (70 puan) yorumladı
Benim ilk gebeliyim doktor her ay gel diyor eşim cox korkuyor birşey olucak diye onun icin sordum teşekkur ederim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 399 göst.
30 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Asakar (1,196 puan) sordu
0 oy
4 cevap 543 göst.

1,512,676 soru

24,672,202 cevap

367,324 kullanıcı

...