Kızlar bugün ayrintiliya girdim doktor 1 saate yakın baktı, çok şükür kızımız iyi, darisi sizlere olsun, rabbim kimseyi Darda bırakmaksın
Gözünüz aydın canım maşallah subhanallah
Ozelde mi bakti bi saat bende devlette girdim iki dk bakti
Aminnn canım senin adina coksevindim. Bende haftaya gircem korkuyorum. Ilk bebegimde ayrintilida kalbinde sorunn çıkmıştı. Erken dogdu kaybettim. Simdi bundada cok korkuyorum :( insAllah bu yavrum saglicakla dogar.
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı