0 oy
293 göst.
14 Eylül 2023 Doğum kategorisinde (208 puan) sordu
Kızlar ilk gebeliğim bebeğimde hem uzun hem de gelişimi güzel 3600 dedi  38 haftada 1 cm açılmam vardı şimdi 39 +3 oldum ama açılmam artmış mi bilmiyorum pazartesi gidicem kontrol e sizce açılma 3 veya daha fazla olmuşsa suni sancı öneriyor musunuz ya da kaçta.oneriyorsunuz 

Kendi sancimi mi beklemeliyim sizce   

Beklesem bebeğim daha fazla kilo alsa normal doğum yapamam belki 
Gebelik haftası 39+3

1 cevap

0 oy
14 Eylül 2023 (82 puan) cevapladı

Kendi sancısıyla gelmesi en doğru olan gibi geliyor bana. Yine de son karar tabi ki sizin<3

14 Eylül 2023 (208 puan) yorumladı
Bende onu istiyorum ama bı an önce de doğurmak istiyorum
14 Eylül 2023 (82 puan) yorumladı
Evet çok normal hepimizin istediği bu :) aksi bir durum yoksa ben zamanını beklerdim canım, kendi isteğiyle gelmesi en sağlıklısı bence
14 Eylül 2023 (208 puan) yorumladı
Allah hepimizin yardımcısı olsun bakalım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
14 Eylül 2023 (82 puan) yorumladı
İnşallah canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 387 göst.
28 Aralık 2024 Doğum kategorisinde Ozgenursimss (127 puan) sordu
0 oy
0 cevap 261 göst.
0 oy
4 cevap 385 göst.

1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...