0 oy
196 göst.
13 Eylül 2023 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
Şuan ikinci hamileliğim ilk normal doğum yaptım  bebeğimin başı yukarı tarafta ayakları aşağıda 1 ayım kaldı ozamana kadar döner mi bebek yoksa sezaryan mı olurum bu durumu yaşayan var mı 
Gebelik haftası 35hafta 5 günlük
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
13 Eylül 2023 (43 puan) cevapladı
merhaba canım şuan aynı durum bendede var fakat doktorum döne bilme ihtimali olduğunu söylemişti bana içine ferah tut sen yinede
13 Eylül 2023 (1 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım kazasız belasız inşallah kucağımıza alırız bebişlerimizi
13 Eylül 2023 (43 puan) yorumladı
amin inşallah:))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 372 göst.
0 oy
3 cevap 368 göst.
15 Kasım 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Gullllll (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 244 göst.
0 oy
0 cevap 213 göst.

1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...