0 oy
192 göst.
10 Eylül 2023 Doğum kategorisinde (11 puan) sordu
Merhaba kızlar pazartesi günü doktor kontrolüm vardı 37+2  NST ye aldılar bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için aniden sezaryene aldılar doğumda bebeğimin ciğerlerine su kaçmış nefes alamamış yoğun bakıma alınmış sağlığından endişe ediyorum aynı durumu yaşayan varmı 
Gebelik haftası 37+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 553 göst.
0 oy
0 cevap 217 göst.
30 Ocak 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Sevimm_ (172 puan) sordu
0 oy
12 cevap 926 göst.
0 oy
1 cevap 216 göst.
14 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Oykulku (205 puan) sordu

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...