0 oy
164 göst.
7 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (97 puan) sordu
Doğum yapalı 2 ay oldu 

Doğumdan sonra bebeğimi kaybettim ve şimdi prolaktin yani süt hormonum yüksek çıkmış hemde baya emzirme olmadığı için mi acaba normal bir durum mu bu bu sorunla karşılaşan var mı 

1 cevap

0 oy
7 Eylül 2023 (14,025 puan) cevapladı
Büyük ihtimalle bu yüzden sütünüz gelmiş miydi hiç 
7 Eylül 2023 (97 puan) yorumladı
2 3 kaşık vermiştim yavruma ama ondan sonra hap verip kestiler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 137 göst.
0 oy
7 cevap 429 göst.
0 oy
1 cevap 159 göst.
0 oy
1 cevap 186 göst.

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...