0 oy
244 göst.
4 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Merhabalar bugün ki kontrole gittim kızlar bebişim 13 haftalık 67 grammış normal mi ve cinsiyeti içinde parmağı değilse erkek dedi yanılma payı varmı sizinde başınza öyle geldi mi yardımcı olursnz sevinirm
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
4 Eylül 2023 (14,027 puan) cevapladı
Bu hafta bebeğin gramı için çok erken. Buradaki çoğu gebe 20 haftalıktan önce öğrenmemiştir. Normal olup olmadığını doktorunuz demiştir zaten. Cinsiyet bu haftalarda belli olur ama çok net erkek demeden kesin demek de doğru değil 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 597 göst.
0 oy
17 cevap 1,130 göst.
0 oy
6 cevap 659 göst.
0 oy
4 cevap 551 göst.

1,512,299 soru

24,667,381 cevap

367,061 kullanıcı

...