0 oy
389 göst.
4 Eylül 2023 Doğum kategorisinde (381 puan) sordu
Son haftalara girdim bende ilk gebeliğim merak ediyorum açılma olması için n sürekli egzersiz yürüyüş ılık su falan yapıyorum ama henüz nişanım gelmedi Nisan gelmeden açılma oluyor mu
Gebelik haftası 37+1

4 Cevap

0 oy
4 Eylül 2023 (259 puan) cevapladı
Olur canm nisan gelmesi sart degl ilk dogumum da sancimla hastaneye gittim acilmam vardi ama hic nişan falan görmedim ben 
-Reklam-
0 oy
4 Eylül 2023 (49 puan) cevapladı
Merhaba cnm benimde ikinci gebeliğim şuanda 38+3 deyim nişan falan gelmedi kasik ve bel ağrılarım var biraz ilk gebeligimde de nişan falan gelmemişti suyum gelmisti 40 haftada öyle hastaneye gittim 
0 oy
4 Eylül 2023 (135 puan) cevapladı
Oluyor cnm sana tavsiyem bağdaş kurup otur surekli yemek yerken kitap okurken ordaki kaslarin ne kadar çok kasilirsa açık olursa o kadar rahat olur doğumun 
4 Eylül 2023 (381 puan) yorumladı
Evet sürekli yapmaya çalışıyorum umarım hepimiz bı avazda kurtulup kavuşuruz bebislerimize
5 Eylül 2023 (135 puan) yorumladı
Amin cnm benimm
0 oy
4 Eylül 2023 (291 puan) cevapladı
Bende 37+1 im sancım nişan fln yok umarım çok beklemeyiz 
4 Eylül 2023 (381 puan) yorumladı
İnşallah sabahları bı adet ağrısı gibi ağrım oluyor
4 Eylül 2023 (291 puan) yorumladı
Benmde akşam çok oluyor bel kasık ağrısı rahimde ağrı sızı şeklinde ama şmdi kontrolden çıktım sancım çıkmadı
4 Eylül 2023 (381 puan) yorumladı
Açılma falan var mi baktılar mı
4 Eylül 2023 (291 puan) yorumladı
Yok bakılmadı haftaya bakalım dedi sizde baktılar mı
4 Eylül 2023 (381 puan) yorumladı
Yarın gideceğim bende bilmiyorum bakarlar mi

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 773 göst.
0 oy
4 cevap 384 göst.

1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...