0 oy
501 göst.
3 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (123 puan) sordu
Hanımlar  düzensiz regl vardı bı kaç aydır düzene girmesi için duphaston kullandım bu ay bıraktım ve gebelik düşünüyordum ama regl olmadım testlerinde negatif çıktı ilacı kullanmayi bırakınca düzensizlik olabilirmi tekrardan yada hamilelik yaşayan varmı 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...