0 oy
209 göst.
25 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (213 puan) sordu
Kızlar ben 20 haftalık hamileyim ama son 1 haftadır belim o kadar çok ağrıyor ki yürürken otururken kalkarken eğilip doğrulurken çok büyük acı çekiyorum sanki böyle kalçamın üstü çok afedersiniz kuyruk sokumunun olduğu yerde bir Ağrı var anlatamam normal mi bu doktora gitmem gerekli mi
Gebelik haftası 20+2

2 Cevap

0 oy
25 Ağustos 2023 (412 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
18+0 oldum bende bugün inanılmaz belim ağrıyordu doktoruma mesaj attım bu haftalarda ve ilerleyen haftalarda olabileceğini söyledi 
25 Ağustos 2023 (213 puan) yorumladı
Bende kontrole giderken sorarım artık
25 Ağustos 2023 (412 puan) yorumladı
Tabiki size en uygun bilgiyi doktorunuz verir
-Reklam-
0 oy
25 Ağustos 2023 (14,056 puan) cevapladı
Normal aslında, bebek büyüdükçe baskı yapıyor. Kontrole gittiğinizde söylersiniz. Kuyruk sokumu ağrısı için de oturma simidi kullanabilirsinz
25 Ağustos 2023 (213 puan) yorumladı
Teşekkür ederim kontrole az kaldı o zaman sorarım bende

1,512,748 soru

24,673,276 cevap

367,387 kullanıcı

...