0 oy
171 göst.
25 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba ben Almanya'da yaşıyorum Allah nasip ederse bir aksilik olmazsa Aralık ayında ilk bebeğimi doğurucam inşallah. Burada akrabalarım falan kimsem yok bu yüzden doğuma annemin gelmesini istiyorum. Anneme vize almam gerek nasıl bir yol izlemeliyim bilen biri detaylı bilgi verirse sevinirim. Red gelmesini istemiyorum işimi sağlama almak istiyorum yardım edin lütfen. 
Gebelik haftası 25+0

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 143 göst.
0 oy
0 cevap 194 göst.
10 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cigdem59 (3 puan) sordu
0 oy
22 cevap 1,817 göst.

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...