0 oy
133 göst.
25 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (56 puan) sordu
Eskişehir Anadolu Hastanesine giden var mı. Ben bu sefer eşimle gideceğim ama eşimi almazlarsa diye tedirgin oluyorum. Özel diye alacaklarını düşünüyorum ama emin olmak istiyorum. Eşim ona göre izin alacak çünkü.

2 Cevap

0 oy
25 Ağustos 2023 (117 puan) cevapladı
Alıyorlar diye biliyorum. Tüm arkadaşlarım tanser beye gitti. Ben de acıbademe gidiyorum
25 Ağustos 2023 (56 puan) yorumladı
İnşallah alırlar ben safiye ergine gidiyorum. Eşim izin olacak diye emin olmak istedim. Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
25 Ağustos 2023 (291 puan) cevapladı
Ben perihan hanıma gittim eşim ve oğlumla birlikte girdik alırlar eşinizi :) 
25 Ağustos 2023 (56 puan) yorumladı
Tamam teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 185 göst.
0 oy
2 cevap 192 göst.
0 oy
1 cevap 253 göst.

1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...