0 oy
107 göst.
24 Ağustos 2023 Doğum kategorisinde (230 puan) sordu
Merhaba küçük bebeyi olan anneler sorum size 4 aylık oğlum kabız oluyo anne sütü ve sütüm az olduğu için mama da veriyorum kabız derken 3 günde bir kere  dışkı yapıyor ve kuru kabız gibi diyil normal gözüküyor ama onu yaparken ikiniyor yapamiyormus gibi bunu merak etdim acaba napabilirim tecrubeli anneler yorum yaparsa memnun olurum 
Kapatılma nedeni: Sol üst köşedeki menüden bebek bakımı bölümünden sorunuzu sorabilirsiniz

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 441 göst.
2 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Minae (689 puan) sordu
0 oy
6 cevap 335 göst.
31 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aylin demir (5,462 puan) sordu
0 oy
7 cevap 313 göst.

1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...