0 oy
246 göst.
21 Ağustos 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
6+2 hamileyim yolk sac ve kese var fakat bebek gorunmedı bu normalmi kese de 8+6 görünüyor bebek 2hafta geç dollenmıs 1hafta sonra kontrole gıdıcem benle aynı artı yaşayan var mı acaba
Gebelik haftası 6+2

1 cevap

0 oy
21 Ağustos 2023 (22 puan) cevapladı
Benimde o haftada sade kese vardı doktorun birisi boş gebelik dedi ertesi gün başka doktora gittim gayet sağlıklı dedi 15 gün sonra gel dedi gittim kalp atışlarını duydum sende biraz bekle şimdilik bir sıkıntı yok benim Allah'a şükürler olsun 
21 Ağustos 2023 (1 puan) yorumladı
İnşanllah sağlıcakla kucağına alırsın canım benım ❤️Pekı kaç haftalıkken kesede tam olarak gördün.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 513 göst.
0 oy
10 cevap 885 göst.
0 oy
27 cevap 6,215 göst.

1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...