0 oy
288 göst.
19 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Kızlar ben oğlumun ismini yaman olmasını istiyorum eşim buray istiyorr sizcee hangisi dahaa güzell
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
19 Ağustos 2023 (616 puan) cevapladı
İkisi de güzel karar veremiyorsaniz ikisininde koyun :)
19 Ağustos 2023 (22 puan) yorumladı
Canım Ben iki isim istemiyorum 1 tane olsun istiyorum ama karar veremiyorumm
19 Ağustos 2023 (616 puan) yorumladı
Söyle soylim buray güzel isim ama ben çocuğun üzerindeki en fazla hakkın anneye ait olduğunu düşünüyorum o yüzden sizin istediginiz ismi koyun yaman olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,162 göst.
0 oy
4 cevap 326 göst.
24 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 122134 (28 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,256 göst.
21 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Arzuumm38 (50 puan) sordu
0 oy
10 cevap 706 göst.
30 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatma erdoğdu (582 puan) sordu

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...