0 oy
90 göst.
17 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (20 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 39.3 pazartesi günü günüm bitiyor dokturum dedi ki doğum haneye gideceksin pazartesi günü dedi daha buraya gelmene gerek yok dedi 

Pazartesi günü eşim gündüzde çalışıyor oğlumu bırakacak hickimsem yok acaba akşam işten çıkınca doğum haneye gitsem olur mu gideneniz oldumu acaba 40 haftayı geçtiği için Farabi devlet hastanesi
Gebelik haftası 39.3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 224 göst.
0 oy
1 cevap 202 göst.
0 oy
1 cevap 397 göst.
3 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Sukrn93 (17 puan) sordu
0 oy
7 cevap 693 göst.
28 Haziran 2020 Doğum kategorisinde pinarkarahan (112 puan) sordu

1,512,801 soru

24,673,938 cevap

367,431 kullanıcı

...