0 oy
225 göst.
15 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan) sordu
Merhaba hanımlar. 3lü tarama testi yaptırdım 1 ay oldu neredeyse. Bir türlü hastaneye gidemedim. Bundan sonra gitsem olur mu tekrar tahlil mi vermem gerekiyor . 
Gebelik haftası 20

2 Cevap

+1 oy
15 Ağustos 2023 (4,693 puan) cevapladı
Yeniden test yaptırmanıza gerek yok, sonucu öğrenmeye gidebilirsiniz. 
15 Ağustos 2023 (73 puan) yorumladı
Sevindim bu duruma. Geri dönüt için teşekkür ediyorum.
15 Ağustos 2023 (4,693 puan) yorumladı
Rica ederim, güzel sonuçlar alın inşallah.
16 Ağustos 2023 (73 puan) yorumladı
İnşallah .
-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2023 (1,131 puan) cevapladı
Bende iki hafta once yaptirdim . Sonuc 18 indr cikacaj . Doktor ayrintili usg den randevu al ikisini bir getir dedi . Iki sonuca birden bakacakmis . . Yaklasik bi bucuk ay olacak sonuc bakana kadar . 
16 Ağustos 2023 (73 puan) yorumladı
Güzel sonuçlar alırsınız umarım siz de.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 273 göst.
0 oy
5 cevap 731 göst.
16 Eylül 2024 Hamilelikte Beslenme kategorisinde hadra- (2 puan) sordu
+1 oy
18 cevap 873 göst.
2 Eylül 2024 Doğum kategorisinde 191619 (30 puan) sordu
0 oy
1 cevap 286 göst.
2 Eylül 2024 Doğum kategorisinde 191619 (30 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...