0 oy
496 göst.
11 Ağustos 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (4 puan) sordu
18 haftalık hamileyim gitim cinsiyeti göstermiyor diyo gozukmuyo ama bir önce kontrolde ddi erkeğe benziyo ddi ama erkek demeyin neden .
Gebelik haftası 18+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
11 Ağustos 2023 (725 puan) cevapladı
Emin olamamıştır net görünmediği için:) pozisyonu uygun olmuyordur. Bebenle konuş doktor a girmeden :)
-Reklam-
0 oy
11 Ağustos 2023 (96 puan) cevapladı
Utrasona girmeden önce güzelde çikolata ve su iç bebeğin hareket etsin o zaman rahatlıkla cinsiyetini görürsünüz bazen kordon bağıyla pipisini doktorlar ayırt edemiyor bu yüzden demiştir emin olmayın 
0 oy
11 Ağustos 2023 (484 puan) cevapladı
Vallah bende 22 haftada dediler cinsiyyetini. Ne zaman sorsam erken dediler

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 437 göst.
0 oy
1 cevap 386 göst.
21 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emoşşkhrmn (1,527 puan) sordu
0 oy
1 cevap 380 göst.
0 oy
2 cevap 313 göst.
25 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mlikedogan (168 puan) sordu

1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...