Bana da kafası 3 hafta önde demişlerdi ailede kafası büyük olab var mı genetik olabilir dediler, sezaryenle doğurdum cidden kafası bi tık büyüktüama bi sağlık sorunu yoktu şimdi 2 yaşında vücuduyla orantılandı her şeyi normal çok şükür
1,512,340 soru
24,667,968 cevap
367,100 kullanıcı