0 oy
202 göst.
5 Ağustos 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (22 puan) sordu
Kızlar sezaryan oldum sütüm gelmiyor bu şekilde olup emziren anneler varsa deneyimini paylaşabilir mi
Kapatılma nedeni: Sol üst köşedeki menüden bebek bakımı bölümünden sorunuzu sorabilirsiniz

2 Cevap

0 oy
5 Ağustos 2023 (1,730 puan) cevapladı
Normal doğum yaptığım halde 20 gün sütüm gelmedi. Ama emzirmekten hiç vazgeçmedim. Sakın vazgeçip mamaya donuverme. Karnını azıcık doyurdum ama tam doymadigi için memeye mahkum oldu. Sarılık olmasın diye de kaynamış soğumuş su verdim. Aç kaldıkça beni emdi. En son süt inince üstün 33 ay emzirdim :)
-Reklam-
0 oy
5 Ağustos 2023 (75 puan) cevapladı
Hayırlı olsun dogumunuz kaçıncı haftada oldu acaba 
5 Ağustos 2023 (22 puan) yorumladı
40 haftalıkken canım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 257 göst.
0 oy
4 cevap 607 göst.
0 oy
1 cevap 134 göst.

1,512,693 soru

24,672,402 cevap

367,337 kullanıcı

...