0 oy
266 göst.
5 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,155 puan) sordu
Kullanan oldumu acaba memnun kaldınız mı ben 4numarasini kullaniyordum diğer oğluma hiç sıkıntı olmadı ama yeni doğan nsl 

1 cevap

0 oy
5 Ağustos 2023 (519 puan) cevapladı
Bende hastane çantasına aldim valla inşallah iyidir 
5 Ağustos 2023 (1,155 puan) yorumladı
Aynen bende öyle yaptım ama kalitesi güzel duruyor ilk oğluma Molfix falan alirdim ama yinede pişik olurdu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 293 göst.
0 oy
0 cevap 228 göst.
0 oy
4 cevap 388 göst.
0 oy
8 cevap 437 göst.

1,512,685 soru

24,672,319 cevap

367,329 kullanıcı

...