Arkadaşlar 34 haftalik gebeyim bagirsaklarimda ve sırtımda gaz sancisi gibi sanci var afedersinz tuvalete gidince biraz rahatliyorum bu gaz sancisi bende gebeligim boyunca oldu her ay 1 2 kez oluyor ve bazen uzun sure gecmiyor normalmi sizce
Normal canım bendede xok oluyordu bu zamandan sonrs sıklıkla olut
1,512,782 soru
24,673,829 cevap
367,421 kullanıcı