0 oy
290 göst.
4 Ağustos 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (557 puan) sordu
Haziran ayında testler pozitif çıkıyordu adet gecikmesinin 7.gününde kanama olmuştu beta düşmeye başlayınca kimyasal dediler bu ay yine yaşadım idrar testleri hep silik çıkıyordu adet gecikmesinin 4.günu yani bugün leke gelmeye başladı böyle olan var mı doktora gitmeli miyim 

4 Cevap

0 oy
4 Ağustos 2023 (782 puan) cevapladı
Bence git her leke kimyasal olmayabilir 
-Reklam-
0 oy
4 Ağustos 2023 (168 puan) cevapladı
Bence git tedavi ol lekeler normal değil 
4 Ağustos 2023 (557 puan) yorumladı
Leke dediğim adet başlangıcı adet olacağım
0 oy
4 Ağustos 2023 (347 puan) cevapladı
Cnm kimyasal gebelik sağlıksız gebelik olur genelde kadın doğumcuyla görüş ona göre tedaviye başlarlar hepimiz burda anne olmak için emek veriyoruz sonuç olarak sende görün bir herşeyin çözümü var artık 
0 oy
4 Ağustos 2023 (1,409 puan) cevapladı
Adetin iki üçüncü günleri hormon testi yapılıyor bı baktın istersen canm

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,037 göst.
14 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizlibirisi (112 puan) sordu
0 oy
6 cevap 316 göst.
0 oy
2 cevap 310 göst.
3 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Minnakannee7 (203 puan) sordu
0 oy
0 cevap 195 göst.
12 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Snbas (182 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...