Şişkinlik gazdan dolayı oluyo gerisi normal bişey bide ilk gebelik ya rahim alışmaya çalışıyor InşALLAH sağlıklı gelir dünyaya ❤
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı