Şişkinlik gazdan dolayı oluyo gerisi normal bişey bide ilk gebelik ya rahim alışmaya çalışıyor InşALLAH sağlıklı gelir dünyaya ❤
1,512,586 soru
24,671,101 cevap
367,265 kullanıcı