0 oy
393 göst.
24 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (204 puan) sordu

16+4 hamileyim ilk 3 ay sık sık geceleri idrara cikma olur dendi ama bende hala gecmedi geceler 3 veya  4 defa uyaniyorum. bu normalmi acaba?

8 Cevap

0 oy
24 Ocak 2019 (543 puan) cevapladı

Bende 20 haftaligim bi yudum su icsem tuvalete kosuyorum. Benim bebisim kasiklarimda duruyo surekli o yuzden diye dusunuyorum ben. Baski yaoiyo galiba  normal bisey dogum yapana kadar daha nelerle karsilasiyoruz. 

-Reklam-
0 oy
24 Ocak 2019 (2,241 puan) cevapladı

Canım ben 26+3 oldum ve abartısız söylüyorum gece 4 te uyudum ve sabaha kadar 7 defa uyandım nasıl  uyuduğumu anla

0 oy
24 Ocak 2019 (3,209 puan) cevapladı

Benim geçmişti 3 aydan sonra.Şimdilerde bazen bir defa kalkıyorum.İdrar yolu enfeksiyonun olabilir canım.baktırmanda fayda var.

0 oy
24 Ocak 2019 (550 puan) cevapladı

18 haftaligim dahada artti bende canim :)

0 oy
24 Ocak 2019 (2,310 puan) cevapladı

Çok şükür4.aya girdigim den beri çok nadir lavaboya gidiyorum. 

0 oy
24 Ocak 2019 (278 puan) cevapladı

Canm ben 38 haftaligim son zamanlara dogru daha cok idrara cikiyiaun su icmesen bile cikiyosun yani gunduz gece fark etmiyo ama benm geceleri 10 dakika da bi geliyo yani cok sk ckiyorm normal bi durum basindan beri sk ckiyirum tuvalete son haftalarda daha da sklaşti

0 oy
24 Ocak 2019 (211 puan) cevapladı

Bende 16 haftaligim canim ayniyim yani bi sorun yok bence biraz su icsem hemen lavaboya gidiyorum

0 oy
24 Ocak 2019 (4,074 puan) cevapladı

Aynı dert bende de var 10 defa kalktığım oluyor gün içi lavabodan çıkamıyorum.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 133 göst.
24 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mlikedogan (168 puan) sordu
0 oy
4 cevap 499 göst.
2 Ocak 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 0409ilahe (564 puan) sordu
0 oy
2 cevap 419 göst.
0 oy
2 cevap 192 göst.

1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...