0 oy
199 göst.
31 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (837 puan) sordu
10 gün önce normal dogum yaptım. Erken dogumdu. 10 gün sonra kontrole çağırılmıstim bugun gittim doktor pıhtılar var ama kurtaj yapmadan da düşürürsün bence dedi daha sonra tekrar gel bakalim dusmemisse o zaman kurtaj yaparız dedi. 40 gün oldugunda tekrar gidicem. 

Benim evde o pıhtıları düşürmek icin yapabilecegim bir sey var mi yiyip içtiğimde yardimci olabilecek bir şey filan?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 448 göst.
0 oy
2 cevap 373 göst.
0 oy
4 cevap 517 göst.
0 oy
3 cevap 413 göst.

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...