30 haftama girdim bu itibaren doktorla ne gibi işlemler olur
Valla canım ben 36+5 oldum hala nst girmedim. Tabi şikayete göre de sokmamış olabilir gayet iyiyim hocam demiştim. En son 34haftalıkken gitmiştim. 3 hafta sonra gel dedi. Nst sokar diye düşünüyorum çünkü ağrılarım var 4 gündür. Çatıyı sormuştum 39da yapıyoruz bi sıkıntı olmazsa demişti öyle yani canım
1,512,160 soru
24,665,678 cevap
366,963 kullanıcı