0 oy
326 göst.
27 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (58 puan) sordu
Kızlar 38+4 teyim karnımda karnımın altında ve bazen de sırtımda sancı var bugün. Nişan vb.gelmedi düzenli bir sancı değil ama sürekli var hastaneye gitmeli miyim normal bir ağrı mı bu ilk doğum ne yapacağım bilemedim
Gebelik haftası 38+4

2 Cevap

0 oy
27 Temmuz 2023 (257 puan) cevapladı
Gitme bebek hareket ediyorsa sorun yoktur zaten sancini evde çekmen daha iyi 
29 Temmuz 2023 (58 puan) yorumladı
Evet hareket ediyor sancılar da azaldı gibi daha iyiyim erkenden gidip de hastanede stres olmak istemiyordum
-Reklam-
0 oy
27 Temmuz 2023 (121 puan) cevapladı
Bencede bekle sancılar düzene binince gidersin 
29 Temmuz 2023 (58 puan) yorumladı
Teşekkürler gitmedim sancılar düzenli değildi, pazartesi kontrol var bakalım ne diyecek doktor

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 594 göst.
0 oy
6 cevap 1,077 göst.
0 oy
4 cevap 433 göst.
0 oy
6 cevap 553 göst.

1,512,367 soru

24,668,283 cevap

367,117 kullanıcı

...