0 oy
254 göst.
26 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde (293 puan) sordu
Ayaklarda ödem olanları sezeryene alıyorlar deniliyor doğru mu bilgisi olan var mı öyleyse neden saçma değil mi
Gebelik haftası 35

2 Cevap

0 oy
26 Temmuz 2023 (1,058 puan) cevapladı
Öyle birşey yok canım ya hiç duymadım :) 
-Reklam-
0 oy
26 Temmuz 2023 (14,061 puan) cevapladı
Ödeme yüksek tansiyon eşlik ediyorsa idrarda protein varsa evet sezaryen sebebi. Hatta erken doğum sebebi
26 Temmuz 2023 (293 puan) yorumladı
Yani tek başına sezeryen sebebi değil. Teşekkür ederim
26 Temmuz 2023 (14,061 puan) yorumladı
Hayır değil. Siz arada tansiyon takibi yapın sadece

1,512,752 soru

24,673,360 cevap

367,398 kullanıcı

...