0 oy
227 göst.
25 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (355 puan) sordu
Kızlar geçen haftalarda bebeğin böyle sağ tarafa pıt pıt yaptığını hissediyordum sağ tarafıma yaptığımda şuan hiç birşey hissetmiyorum küçük olduğu için mi acaba doktorum hareketli bı bebek demişti ikinci olduğu için hissedebilirsin demişti ama hissetmiyorum artık 15+4 olduk neden acaba geçenlerde çok stresliyim ben burdayım mi diyordu
Gebelik haftası 15+4

1 cevap

0 oy
25 Temmuz 2023 (1,417 puan) cevapladı
Ben ilk 23 haftalıkken hissetmeye başladım canım senin az hissetmen çok normal 
25 Temmuz 2023 (355 puan) yorumladı
İlk gebeligimde 20 haftada hissetmiştim bunda çok erken olup şimdi hisetmeyince bı acayip hissettim canim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 283 göst.
29 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Resime (42 puan) sordu
0 oy
1 cevap 207 göst.
29 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Resime (42 puan) sordu
0 oy
4 cevap 255 göst.
0 oy
5 cevap 472 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...