0 oy
199 göst.
24 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde (22 puan) sordu
3.gebeliğim sezeryan olacak özel istiyorum ama eşim çam sakura da yap diyor. Orda sezeryan doğum yapan var mı. Nasıldı bide erkek refakatçi alıyorlar mı bilen cevaplarsa çok sevinirim 

1 cevap

0 oy
24 Temmuz 2023 (22 puan) cevapladı
Bilen yok mu 
24 Temmuz 2023 (11 puan) yorumladı
Canım ben ilk oğlumu orda doğum yaptım sezeryan şuan da 34 haftalık hamileyim yine orayı düşünüyorum Allah nasip ederse erkek refakatçi alınmıyor ama ..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 309 göst.
28 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melikekrca23 (109 puan) sordu
0 oy
0 cevap 125 göst.
17 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Minikkelebegim (250 puan) sordu
0 oy
2 cevap 324 göst.
0 oy
2 cevap 304 göst.
3 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Ay gul (60 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...