0 oy
328 göst.
22 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde (2,614 puan) sordu
51 le gebe kaldim.65 kiloydum bu ayin 8 de.

Bu gun tekrar olcdum 63 olmusum 2 kilo vermisim.okuyirum doguna yakin kilo kaybi yasana bikir.boyke olunca dogum ne zaman olurki acaba ? 
Gebelik haftası 36+3

4 Cevap

0 oy
22 Temmuz 2023 (5,966 puan) cevapladı

Almamak icin kendimi parcaladim saatlerce spor yaptim da vermek bi yana sabit bile kalamadim. Ama en azindan yarim dunya gibi olmadim bu bile bir basari benim icin:)  cok sanslisin bence

22 Temmuz 2023 (2,614 puan) yorumladı
Tesekkurler kuzum
-Reklam-
0 oy
22 Temmuz 2023 (225 puan) cevapladı
Bende senle aynı haftayim canım bende iki kilo vermişim çok şaşırdım ama sıcak memleketteyim su kaybediyorum devamlı çok su içiyorum birde 10 gün boyunca yaz temizliği yaptım o yüzden verdim diye düşünüyorum ben 
0 oy
22 Temmuz 2023 (1,620 puan) cevapladı
Kız kardeşim de 2.5 kilo vermiş 
0 oy
22 Temmuz 2023 (260 puan) cevapladı
Bende verdim  68 ile hamile  kaldım  76 kilo olmuştum  32 haftalikkken  gittim  72 olmuştum tekrardan  ama benim verme  sebebim  ne yesem  kusmaya  başladım  30 haftalikkken 
23 Temmuz 2023 (2,614 puan) yorumladı
Anladim kuzum sagolasin.yok ben kusmuyorum

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,191 göst.
28 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde mr (287 puan) sordu
0 oy
3 cevap 366 göst.
0 oy
12 cevap 581 göst.
7 Eylül 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Aysen44 (116 puan) sordu

1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...