0 oy
302 göst.
21 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (108 puan) sordu
Merhaba hanımlar benim düşük tehlikem olduğu için progesteron kullanıyorum 200mg lik ve vajinal yolla alıyorum kulandiğimda bı saat falan uzanıyorum sonra hep sulu akıntı beyaz renkte geliyir ve karın ağrım oluyor normal midir yasayan oldumu 
Gebelik haftası 9+5

2 Cevap

0 oy
21 Temmuz 2023 (1,638 puan) cevapladı
Normal ama günde bir defaysa akşam yatmadan kullansan daha iyi. İlaç fazlasını akıntı olarak atıyor atmazsa enfeksiyon falan yapar atması iyi bişey. Karın agrisida geçici gaz yapabiliyor 
21 Temmuz 2023 (108 puan) yorumladı
Sağol canım cevabın için günde iki defa sabah akşam kullanıyorum
-Reklam-
0 oy
21 Temmuz 2023 (96 puan) cevapladı
Merhabalar Canım gebeliğimim başından beri kullanıyorum her gece bir tane yarın saat ayaklarım bükük duruyor sonra yatiyom o emiyo içinde onu fazlası gün içinde geri akar korkma 
21 Temmuz 2023 (108 puan) yorumladı
Peki hafif karın ağrısı sanci gibi sendede oluyormuydu

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 245 göst.
0 oy
1 cevap 233 göst.
0 oy
0 cevap 297 göst.
0 oy
1 cevap 369 göst.
24 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Sevilbicer 04 (74 puan) sordu

1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...