0 oy
193 göst.
20 Temmuz 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (1,580 puan) sordu
İkinci çocuk için bikaç aydır çalışıyoruz. Biraz başında en azından hormon testi yaptıralım dedim. E2 77 yazıyor. Bütün sonuçlarım çıksın Dr a yazıcam ama ben internetten bu e2ye baktığımda 77 için kötü yumurta kalitesi falan yazıyor sanki. Doğru mu anladım ben? 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 188 göst.
0 oy
2 cevap 524 göst.
4 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cagla01 (83 puan) sordu

1,512,310 soru

24,667,564 cevap

367,071 kullanıcı

...