37+2 günlük gebeyim,2 gündür mide ağrım var,yanma gibi değişik birşey, sanki içimde birşeyler kopuyormus gibi hissediyorum,dogum başlangıcı olabilir mi,bilen var mı?
1,512,285 soru
24,667,138 cevap
367,049 kullanıcı