0 oy
232 göst.
14 Temmuz 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (10 puan) sordu
Merhaba kizlar 27 haftalik hamileyim bu gün doktora gitim doktor deidki karnın çok aşağıdan bir tehlikesi varmi
Gebelik haftası 27+1

1 cevap

0 oy
14 Temmuz 2023 (1,076 puan) cevapladı
E sorsaydin ya o da ne demek öyle diye gereksiz bilgi veriyor bazıları la havle o ne öyle karnın çok aşağıda eee napsin gebe kadın yukarda mı tutsun bir sorun varsa söylesin ya da sussunlar bi zahmet sinir oluyorum bazı doktorlara
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 979 göst.
0 oy
11 cevap 1,289 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayse2419 (53 puan) sordu
0 oy
3 cevap 287 göst.
10 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Betull98 (149 puan) sordu

1,512,467 soru

24,669,497 cevap

367,178 kullanıcı

...