0 oy
308 göst.
11 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde (131 puan) sordu

Merhaba sevgili anne adayları haftaya doğumu olan var mı bi de isteğe bağlı sezeryan tercih eden var mı normal doğumdan korkutuğu için :)

Gebelik haftası 38+0
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

2 Cevap

0 oy
11 Temmuz 2023 (26 puan) cevapladı
17 temmuz pazartesi saat 11 de sezeryana giriyorum ilk dogumumda sezeryan zaten benim tercihimde sezeryan doktorumda istesende normal yapamazsın dedi şuan 4 kg 4.30 doğar dedi
11 Temmuz 2023 (131 puan) yorumladı
Kac haftalik oluyorsunuz o tarihte :)
11 Temmuz 2023 (0 puan) yorumladı
Benimde 17 temmuz Pazartesi :)
38 dolmuş oluyor. Bebeklerimizi sağlıkla alalım inşallah kucaklarımıza
11 Temmuz 2023 (26 puan) yorumladı
Tam 38 oluyorum
-Reklam-
0 oy
11 Temmuz 2023 (72 puan) cevapladı

Benim de haftaya nasip olursa sona yaklaşıyoruz çok şükür saatini yarın verir diye düşünüyorum kontrolde  2.sezeryan  ama ilk gibi çok heyecanlıyım. Şu an 37+6 :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 225 göst.
15 Nisan 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Semaf (16 puan) sordu
0 oy
13 cevap 465 göst.
0 oy
2 cevap 357 göst.

1,512,640 soru

24,671,649 cevap

367,290 kullanıcı

...