0 oy
168 göst.
10 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde (142 puan) sordu
Merhaba. Arkadaşlar dogum sonrası annenin aldığı bazı ücretler var rapor parası dogum parasi falan . Bunlar tam olarak ne oluyor?ismini hatırlamadığım başka hak var mi bilmiyorum. Buraya yazdığım yazmadığım ne varsa açıklayabilir misiniz bana ? Nerden alınıyor başvuru gerekiyor mu? Birde Memur sunu alıyor bunu alamıyor vs diyorlar. Yani sorum memurların dogum nedeniyle parasal hakları neler? Dogum iznine bir aksilik olmazsa  37 de ayrılmayı düşünüyorum. İzinde etkisiyle yazayım dedim 
Gebelik haftası 32+2

1 cevap

0 oy
10 Temmuz 2023 (413 puan) cevapladı
İlksandan çocuk parası alabilirsin, ( bu garanti)

sonra üçüncü çocuk için devletten para (bak bundan emin deilim hatırlayamıyorumda.)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 468 göst.
11 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilek Kk (3 puan) sordu
0 oy
3 cevap 482 göst.
0 oy
1 cevap 245 göst.
20 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayssay (129 puan) sordu
0 oy
2 cevap 361 göst.

1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...