0 oy
182 göst.
9 Temmuz 2023 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (1,043 puan) sordu
Kullandığınız önerebileceğiniz bir ürün var mı ? 

3 Cevap

0 oy
9 Temmuz 2023 (1,620 puan) cevapladı
Ben tam U şeklinde olanı kullandım çok rahat ettim başka yastığa ihtiyaç duymuyorsun bu şekilde, sağa sola da dönsen bacağını yastık üstüne atabiliyor sırtı ve göbeği güzel destekliyor
-Reklam-
0 oy
10 Temmuz 2023 (1,045 puan) cevapladı
Bende u şekli olandan kullandım çok memnundum. Geceleri rahat uyuyabiliyordum.
0 oy
10 Temmuz 2023 (523 puan) cevapladı
Eşinin beli :)))) trenyolda var tatlm en son 250 mydi neydi yorumlarda baya iyiydi kesinlikle al ben pişman oldm almadgima son aylarda yatamıyorsun cnku ben vaktinde almadgm icin evdeki baska yastığı kullanıyorum 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 352 göst.
12 Aralık 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Cansu polatttt (56 puan) sordu
0 oy
4 cevap 426 göst.
0 oy
0 cevap 151 göst.
31 Mart 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Leyla042 (1,652 puan) sordu
0 oy
1 cevap 369 göst.
18 Aralık 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde imannia (1,125 puan) sordu

1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...