0 oy
298 göst.
7 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde (10 puan) sordu
Kızlar şuan hastanede yatıyorum suyum geldi 2 cm açılma var sancım yok. İlk çocukta çok kötü geçmişti 36 saat normal doğum sürdü. Sizde ikinci çocuk yapan nasıl geçti lütfen bana dua edin çok korkuyorum çok heyecanlıyım Allah herkesi bir avaz da kurtarsın inşallah 
Gebelik haftası 40

3 Cevap

0 oy
7 Temmuz 2023 (486 puan) cevapladı
Rabbim yardimcin olsun inşallah bol bol dua oku sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 
7 Temmuz 2023 (10 puan) yorumladı
Amin inşallah allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
7 Temmuz 2023 (119 puan) cevapladı
Düzenli nefes al ver sancıyı içinde tutmaya çalış ikinci doğumlar daha kolay olurmuş derler bende ikinci doğuma az kaldı dua et bizim için de kendin içinde rabbim bi sancida kucağına almayı nasip etsin inşallah 
0 oy
7 Temmuz 2023 (2,345 puan) cevapladı
Rabbım yardımcınız olsun inşirah süresini okuyun bol bol acilmaniz insallaj çabuk ilerler hastane de duş alma imkanınız varsa sıcak suyu da duş alin çok etkili oluyo surekli ısınmayın 1 kere ikinin ve tam ıkinin Rabbım yardım etsin doğum yapacak herkese 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 219 göst.
7 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Ronay (10 puan) sordu
0 oy
5 cevap 536 göst.
0 oy
6 cevap 744 göst.

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...