0 oy
230 göst.
4 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (39 puan) sordu
Doktorum acilmam oldgunu soylemsti Nisan'da feldi sancimda var ama adetin ilk günü olur ya öyle daha beklemeliyim çoğalmasını su gelmiyor ama sarı akntim.cok yoğunlaştı iç camasirimi çok ıslatıyor bebekte kireçlenmesi olmustu

2 Cevap

0 oy
4 Temmuz 2023 (871 puan) cevapladı
Canım sancin  10 dk a da bire düştüyse doğum her an başlar ona göre hazırlıklı ol
-Reklam-
0 oy
4 Temmuz 2023 (74 puan) cevapladı
Benim nisanim gelmedi ama sabah bir saate yakın adet ağrısı gibi ağrı çektim.Sonrada kesildi eğer devam ederse agrin ve daha çok siddetlenirse öyle git bence.Suyun gelmediği müddetçe sancini evde çek çünkü hastanede zor oluyor 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 815 göst.
0 oy
0 cevap 159 göst.
0 oy
3 cevap 717 göst.
0 oy
1 cevap 251 göst.

1,512,640 soru

24,671,649 cevap

367,290 kullanıcı

...