Hanımlar merhaba bisey danışmak istiyorum
Adetim 2 gün gecikti bende gebelik testi olmadığı için evde ovulasyon testi ile yaptım baya koyu çıktı sizce
tekrarmi yumurtladim
1,512,339 soru
24,667,960 cevap
367,097 kullanıcı