2 aylık hamileyim iki gunden beri cnm cok sıkkın hic gulemiyorum.. ve sol tarafimda kasikim a agri gelip gediyo normalmi ...
İlk zamanlar olur öyle canım kasık ağrısı da normal bence
Gebelikte fazla duygusal oluyoruz canım ondan olabilir belki. Kasık ağrılarında çok şiddetliyse doktora gözük enfeksiyon olabilir idrarında.
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı