0 oy
281 göst.
1 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan) sordu
Kızlar sola yatamıyorum ya küçüklüğümden beri hep sağa yatıyorum şimdi de sola yatınca rahatsız oluyorum bi sıkıntı olur mu sürekli sağa yatınca 
Gebelik haftası 35+4

1 cevap

0 oy
1 Temmuz 2023 (14,035 puan) cevapladı
Sol daha iyi ama zaten gece boyu tek yönde yatilmaz, çürür o taraf. Sırt üstü yatmayın yeter
1 Temmuz 2023 (100 puan) yorumladı
Sırt üstü yatmak da bana iyi geliyor ama sola yatmak hep canımı acıtıyor ve afedersiniz sürekli lavabo ihtiyacı geliyor anladım ki
1 Temmuz 2023 (14,035 puan) yorumladı
Sola yatınca bebeğe daha hızlı kan gidiyor, büyük ihtimal ondan çok sık tuvalete gidiyorsunuz. Sırt üstü yatmak bazen çok güzel rahatlatıyor ama onda da kan akışı azalıyor ve bebeğin kalp atışı yavaşlıyor ayrıca artık bebek büyük olduğu için omurlarınıza zarar veriyor.
2 Temmuz 2023 (100 puan) yorumladı
Doğru haklısınız aynen öyledir büyük ihtimal çok teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 402 göst.
0 oy
7 cevap 491 göst.
0 oy
20 cevap 993 göst.
11 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pelin zabun (4 puan) sordu
0 oy
4 cevap 452 göst.
10 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nvn Gvrcn (141 puan) sordu

1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...