0 oy
422 göst.
25 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (96 puan) sordu
Kızlar 18 haftaligim her sbah karın ağrısı gaz sıkıntısı idrara sıkışık uyabiom normal mi 

6 Cevap

0 oy
25 Haziran 2023 (14,053 puan) cevapladı
Normal tabii ki
-Reklam-
0 oy
25 Haziran 2023 (117 puan) cevapladı
30 haftalık gebeyim bu gün dahil her gün yaşıyorum. Önceki haftalarda çok daha yoğundu gece falan uykudan uyanıp lavaboya koşuyordum. Normal herkes aynı şeyi yaşıyor, gaz sorunu yediklerinden kaynaklı olabilir kayısı yersen düzeltir diye tahmin ediyorum
0 oy
25 Haziran 2023 (651 puan) cevapladı
Bnde aynı durumdayim yanlız deilsin 17. Haftadan selamlar 
0 oy
25 Haziran 2023 (1,660 puan) cevapladı
Çok normal ben sabah kalkiorum 6 gibi koşa koşa gidiyorum tekrar yatıyorum tekrar uyandırıyor tekrar gidiyorum hiç bişi icmeme rağmen gün içinde de aynı sekil 
0 oy
25 Haziran 2023 (149 puan) cevapladı
Suan 38+4 um gece bile idrara sıkışık kalkiyorum afedersiniz bazen az bisi kaciyo bile gidene kadar
0 oy
25 Haziran 2023 (515 puan) cevapladı

Canım o haftalarda daha bebek kasıklarda oluyo o yüzden normal sen bide son haftaları gör son haftalarda tutmaya çalışan da tutamıyorsun :D (36+0)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 607 göst.
0 oy
3 cevap 369 göst.
0 oy
3 cevap 320 göst.
0 oy
7 cevap 525 göst.

1,512,630 soru

24,671,452 cevap

367,282 kullanıcı

...