0 oy
399 göst.
24 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
18 mayıs son adet tarihime göre 5 haftalık hamileyim. Kan testinde beta 765 çıktı. Bana sanki az gibi geldi. Pazartesi tekrarlasam mı acaba ? Bu şekilde olan veya bilgisi olan var mı ?
Gebelik haftası 5

2 Cevap

0 oy
24 Haziran 2023 (419 puan) cevapladı
Önemli olan betanın 2 ve daha fazla kat yükselmesi, bu yüzden ilk kan testinden 2 gün sonra tekrar kan testi yapılmalı, artış iyiyse sağlıklı gebeliktir. 
-Reklam-
0 oy
16 Aralık 2023 (604 puan) cevapladı
Hayırlı olsun korkmana gerek yok bence gayet iyi bir değer benimde daha çok yeni 3 Aralık'ta kan vermiştim 230.8 çıktı 5 Aralık'ta verdim 407 küsür bişey olmuştu çok hızlı artıyor yani iki hafta oldu işte pazartesi inşallah ultrasonda çıkar benimki

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 738 göst.
0 oy
4 cevap 356 göst.
13 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nuket23colak (52 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...