0 oy
85 göst.
24 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 31 haftalık hamileyim ve bir aydır granulamatoz mastit sıkıntısıyla uğraşıyorum göğüste büyük bı bölüme yayılmış durumda antibiyotik tedavisi yaptı doktorum ama işe yaramadı sadece ağrılarım azaldı göğsüm aynı şekilde şiş aranızda hamileyken bu sıkıntıyı yaşayan var mı doğumda sıkıntı oluyor mu yada doğum sonrası emzirmede sıkıntı oluyor mu çok tedirginim başından geçen arkadaşların tavsiyesine ihtiyacım var özellikle de hamileyken başından geçen arkadaşlar varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var lütfen 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 194 göst.
24 Eylül 2025 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Haticee27 (94 puan) sordu
0 oy
0 cevap 91 göst.
24 Eylül 2025 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Haticee27 (94 puan) sordu
0 oy
2 cevap 295 göst.

1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...