0 oy
175 göst.
22 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (137 puan) sordu
Kızlar ben köye geldim sağlık ocağı kapalı iğnem biti bir gün yapmasam bir şey oluyor mu bilgisi olan var mı gebelik 21 haftalık kronik bir hastalık yok ama yine de korkuyorum gidemiyorum 
Gebelik haftası 21

1 cevap

0 oy
22 Haziran 2023 (519 puan) cevapladı
Ben bazen 2nci gün vuruyorum ama coraspini aksatmiyorum benmde yoğun pibtilasmam yok tedbir amaçlı 27 haftadayim limonlu su gibi herhangi bir kani sulandiran şeyler iç biraz o şekilde de katkı sağlar 

Ama burda birşey olmaz demekte yersiz olur biz olmaz deriz olur olur deriz olmaz 
22 Haziran 2023 (137 puan) yorumladı
Coraspin kulanmiyorm ilk haftalardan kullanıyordum doktorum kesti
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 756 göst.
0 oy
10 cevap 556 göst.
0 oy
3 cevap 560 göst.

1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...